Çayırova Çağrı Merkezi

Salı, Mart 16, 2010, 4:02
<?php the_title(); ?>

Doğrusunu söylemek gerekirse gözlerimiz yaşardı, son günlerde Çayırova’da olan sorunları iletebilecek gerçekten güzel bir mekanizma olmaması konusunda yakınırken Çayırova Belediyesi tarafından hizmete sunulan Çağrı Merkezi, gerçekten ihtiyaca hızlı bir cevap oldu.

Çayırova Belediyesi bünyesinde oluşturulan ve vatandaşların talep, istek ve şikayetlerine anında cevap verilmesini sa?layan 444 12 21 No’lu Çağrı Merkezi çalışmalarını sürdürüyor. Sesli kayıt sistemi ile desteklenen 444 12 21 No’lu hizmet hatt? vatandaşlar tarafından gelen taleplerin, ilgili birim ile payla??larak sorunların vatandaşlar adına çözüme kavuşturulmasını sağlıyor. Hafta içi mesai saatlerinde çalışmalarını sürdüren hizmet hattına gün geçtikçe ilgi artarak devam ediyor. Konu ile ilgili vatandaşlardan gelen talepleri ve şikayetleri çözüme kavuşturacak geri dönü?ü sa?layan birime cep telefonundan ve Kocaeli dışından (0262) alan kodunu çevirerek ula??labiliyor.

Umar?z Çayırova Belediyesi Çağrı Merkezi sadece sorunları not alıp veritabanı ?i?irmek üzere bir hizmet olmaz, sorunların hızlıca çözüme kavu?ması noktasında gerçek bir hizmet verir.

Bu haberin bağlı bulunduğu kategori haberler Şu ana kadar bu haber için 1 tane yorum yapılmıştır.

Diğer konular

“Çayırova Çağrı Merkezi” konusuna 1 yorum yapıldı

  1. Yazan: Mahmut, Tarih: Cumartesi, Ekim 9, 2010, 13:15

    Bo?una aramay?n ne cevap veriyorlar ne gelip problemi çözüyorlar. Bizim param?zla ailelerine bak?yorlar ama bizim sorunlar?m?z gidermiyorlar. Haram olsun!

Yorum yapın